![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Dziękuje wszystkim za rady/informacje.
Prawda ze przed skrzyżowaniami asfalt jest bardziej śliski dlatego tez dokonywałem prób hamowania na rożnych asfaltach. Uślizgi były jednak mniej gwałtowne. 2 poprzednie sezony jeździłem na Majtasie e08 używany kilku letni i tam uślizgi bywały w zakrętach na tylnym kole przód nigdy mi nie ujechał na suchym. Tak moim pierwszym typem były Pirelki trial 2 ale jednak różnica w cenie była duża wiec uznałem, ze Nexty jako firma siostra będą dorównywać Pirelkom technologią oraz parametrami. Wygląda na to ze nie do końca. Owszem rozważam opcje wspomnianego "kryzysu" w technice jazdy. Czasu brak to i ledwie 3tys km udało się nawinąć na tych Nextach. Chyba będzie trzeba "oddać" komuś Nexty i jednak spróbować Pirelków.
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kolekcja "RObię to co lubię" doedyszyn | megi | Lejdis | 1 | 19.11.2010 08:32 |