Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.08.2018, 10:48   #11
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
Domyślnie

Dopiero dzisiaj mam w ręce uszczelniacz.
Wiara w honde wróciła.
1. Nie masz szans tego wyrwać, a jeżeli już tak to założyć bez rozpolawiania, bo
Jest to przede wszystkim odlew metalowy grubości 1 mm, pokrytego gumą, zero plastyczności, rant też jest metalowy. Jak ktoś to wyrwie to chyba z kawałkiem kartera.
2. Uszczelniacz wałka to kawaleczek uszczelki wewnątrz pierscienia metalowego, ze spreżynką od tyłu.
3. Uszkodzenie u mnie to tylko sponiewierana powierzchownie guma na zewnetrznym obrysie metalu, do uszczelniacza wałka nawet sie nie zbliża.
4. Honda jednak nie dała dupy, jest to rozwiazanie trwałe.
5. Temat wymiany olewam, ponieważ nie cieknie, a zdarty kawalek gumy mnie nie rusza. DSC_0006.jpegDSC_0008.jpegDSC_0010.jpegIMG-20180823-WA0002.jpeg

Przy okazji aso w Krakowie miało rację, a honda plaza pisze od rzeczy, w rzeczonej plazie ciekawe co by zrobilo gdyby wyrywali na siłę.

Jak słusznie zwuważono, za szybko mi uszło ciśnienie. Przepraszam za osobistą wycieczkę

Ostatnio edytowane przez radiolog : 27.08.2018 o 12:13
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.