![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Posty: 61
![]() Online: 3 dni 7 godz 57 min 53 s
|
![]()
Dzięki. Wszystkie sugestie mile widziane. Po urlopie wydrę czapkę i sprawdzam po kolei wałki, ich stan wizualny, pomiary, stan łańcucha to wiadomo. Co do stanu napinacza hmm.
Obadam jak wyglądają ślizgi i trzeba podjąć decyzję. Jeszcze jedno pytanie. Czy ten cypelek na napinaczu powinien być 1 czy 2 i czy powinien chodzić góra dół podczas pracy silnika? Wciska się go lekko bez oporu w dół a widzę na innych starszych trampkach i afrykach jest ten gruby wystający cypelek i jak by drugi klin obok. Ktoś tam pchał paluchy i nie wiem czy czegoś nie zamotał. Może po prostu założył napinacz nie tak jak trzeba? Dotychczas grzebałem w singlach (jeżeli chodzi o motocykle) a tam całkiem inne napinacze były. Raczej ten cienki idzie w dół podczas zużycia łańcucha i widać tylko ten gruby wtedy. https://www.fotosik.pl/zdjecie/903553848a1ce24b Ostatnio edytowane przez dominatorek : 14.08.2018 o 14:11 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łańcuchy śniegowe | sambor1965 | Wszystko dla Afryki | 59 | 14.12.2022 18:49 |
ślizgi, zużyte golenie | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 21.06.2012 15:26 |