| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 1090 R to świety motocykl, lepsza pozycja niż w NAT, lepszy zawias.. no i KTM.. ![]() ale... W sumie to powodów jest kilka.. ![]() 1. Ekipa nam się nieco rozlazła.. coraz mniej w terenie latamy 2. z Racji przeprowadzki za Szczecin szukałem sprzętu którym cześciej polecę do miasta i tutaj NAT sprawdza się lepiej. 3. NAT była poprostu Tańsza   w używkach4. NAT ma automat ![]() 5. chyba trochę szukałem odmienności.. a 1090R to dla mnie poprostu nowoczesne LC8.. podobnie jedzie podobnie waży, podobnie oddaje moc.. tylko elektroniki więcej... rozpatrywałem też WOdniaka... ale po 2 godzinnych testach mi zupełnie przeszło.. ![]() jak bym miał siano rozpatrywałbym jeszcze Multistradę enduro.. bo silnik tego sprzęta to petarda.. ![]() aa i latałem też 1290R.. i też jedzie jak przecinak..   tylko za drogi i chyba za bardzo elektroniczny jak dla mnie..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Reflektory od fiata po latach... | Maniok | Wszystko dla Afryki | 17 | 06.05.2009 13:36 |