Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.04.2018, 01:35   #9
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 10 min 43 s
Domyślnie

w xlv750r pompa startowala po zaplonie jak w wielu innych motocyklach. zeby nie psuc wiazki trzeba kupic sobie takie zlacze ( nazywa sie to zlacze MTW) i odpowiednio opiac na stale albo uzyc innego hermetycznego przekaznika. jest ich na rynku sporo. ze wzgledu na specyfike pracy kupic jakis wyzszej klasy np. przemyslowy OMRON. siade wieczorem i opisze jak to zrobic. rozumiem ze chodzi o rd07a.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 8e2007a44932966ac5ab6954ca48.jpg (12.9 KB, 140 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 01.04.2018 o 08:12
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.