Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  motif
					 
				 
				
			
		 | 
	
	
 
Ale to jest konkretny przypadek z UK, gdzie jeden z brytyjskich dealerów w wrześniu 2017 sprzedawał NAT DCT na raty/leasing (tzw. PCP) 0% i pokrywał dodatkowo udział własny/pierwszą ratę w wysokości ok 3500 funtów. Więc realnie moto nabywcę kosztowało coś koło 9000 funtów zamiast 12 tys GBP z hakiem. A rata PCP wynosiła 67 funty na miesiąc przez 3 lata. Po trzech latach można moto po prostu oddać, wykupić za ok 6200 GBP lub (gdy rynkowa wartość będzie wieksza) zamienic na nowe. Więc dużo Brytyjczyków po prostu brało NAT DCT z zamiarem zwrotu po 3 latach płacąc te niewiele ponad 2 funty dziennie (1 kawa jest droższa niż to). 
Pisałem o tym tutaj kiedyś jak yeuop rozpatrywał kupno NAT.  Dlatego brytyjski rynek wtórny AT trochę upadł z cenami na pysk. Wielkie pierdyknięcie w UK z cenami dopiero bedzie we wrześniu/pażdzierniku 2020 jak większość tych NAT będzie zwracana, gdyż podobno ten dealer sprzedał ok 100 motocykli w ramach tej akcji.