Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.02.2018, 12:59   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Większy baniak to większa masa. Jak często masz do czynienia z sytuacją gdzie nie ma stacji? Nawet na największych zadupiach co 250-300 km zatankujesz. Nie widzę w tym problemu. Słyszałem tez że w AS zwiększone skoki zawiasu i większy prześwit nie pomagają niższym kierownikom. Gaz na kablu zamiast linki to wcale nie zaleta, nienaprawialne w trasie.
Nie lubie czesto tankowac, czemu nie wiem ale to taka moja fanaberia. Na niskich kierownikow wysokosc moze byc problemem jednak dla wysokich jest zaleta i przy moich 186cm nie czulem sie najlepiej na NAT mam nadzieje ze teraz bedzie mi bardziej pasowala. Jesli mowa o gazie na kablu to juz od x lat jest to rozwiazanie stosowane w samochodach i nie slychac o jakis problemach, oczywiscie sie zdarzaja ale sa to pojedyncze przypadki.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Merino project 2018 Emek Dział Producentów i Dostawców 743 12.12.2024 19:00
2018 Stany Grzechu2012 Umawianie i propozycje wyjazdów 30 19.02.2018 07:19
Rojsa bez wizy w 2018 wilq.bb Kwestie różne, ale podróżne. 1 10.11.2015 16:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.