| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz.  http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650lL%2093.htm  
		
		
		
		
		
		
			XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji   ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2000.htm Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2006.htm robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło. Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy. Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) . 
				__________________ 
		
		
		
		
	klawo jak cholera  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |