Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.10.2017, 09:14   #17
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Na potwierdzenie że to sprężyna powiem że ostatnio miałem to samo w samochodzie.
Po 140tyskm od założenia nówki LUKa przestało wysprzęglać do końca sprzęgło.
Myślałem że to docisk-słoneczko ,okładziny sprzęgła i wysprzęgnika wyeliminowałem po objawach.
Okazało się że pękły dwie sprężyny w tarczy sprzęgła i kawałki dostały się między słoneczko a docisk i zablokowały pełny ruch słoneczka.
Kiedyś to było nie do pomyślenia ale dziś tandeta produkcyjna jest przerażająca.
Sprężyny w Afrykach wiele znoszą ale czasem kiedyś któraś może też pęknąć.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.