![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Żary / Strzelce Krajeńskie
Posty: 381
Motocykl: RD03
Przebieg: 67 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 dni 16 godz 7 min 52 s
|
![]()
Na codzień robię przy czymś, co podobnie jak kaski musi mieć homologacje i spełniać charakterystyki bezpieczeństwa. Dlatego bezlitośnie trzeba słuc, niszczyć, sprawdzać i rejestrować. Na kaskach się nie znam, ale wygrzebałem, że to, co powinny wytrzymać przy testach homologacyjnych i potem w procesie produkcyjnym dla europy opisuje regulamin ECE 22. Na pasku i na szybce powinno być E i jakaś cyferka w kółku (np. jako ciekawostka E3 to italiańce), która potwierdza homologację. Wiem, że producenci dostają ciarek na plecach jeśli z rynku dochodzą sygnały, że ich wyrób okazał się gdzieś niebezpieczny (zachował się inaczej niż opisują to specjalne charakterystyki).
Węsząc w temacie wygooglowałem jakieś artykuły, które rozwijają temat kasków i bezpieczeństwa. http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html http://www.arai.com.pl/model_details.php?id=320&tryb=Specyfikacja http://www.podpod.it/ing-certificato.htm
__________________
Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Opinie o kasku ROCC 770. | Marcin-BB | Kaski | 23 | 27.08.2013 15:37 |
Przemalowanie kasku ??? | Pirania | Kaski | 22 | 31.10.2010 23:11 |
Szukam kasku XXXL | hero | Kaski | 25 | 05.09.2009 21:26 |