| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jcdnocześnie, im mniej ostry łuk, tym mniejsze ryzyko poślizgu i wypadnięcia z drogi (no bo kiedy występują najmniejsze boczne siły działające na opony?). Ważne jest także to, że nagłe ruchy kierownicą wymagają większej przyczepności. Pokonując zakręt po takiej samej linii, jak samochód, przyczepność opon jest mniejsza niż jazda po łagodniejszym łuku właściwym dla motocykla - a tu daleko do książkowego toru właściwego dla motocykla. Nie bez znaczenia dla techniki jazdy pozostaje charakterystyka opon na danej nawierzchni, w danych warunkach (szosowa, enduro, łysa itd) o czym też należy pamiętać, mieć świadomość czym się dysponuje. Tak w nawiasie, z mojego punktu widzenia, ponieważ jest zima - jest czas, warto takie zdarzenia rozebrać na czynniki pierwsze i przeanalizować. Zaprocentuje to wiosną. Nauka na sucho mniej boli. Jak dla mnie RADIOLOG fajny filmik nam wygmerał. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 01.01.2017 o 16:22  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |