Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.08.2016, 17:07   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Emek, nie zgodze sie. Ja to nawet lubie, jak mi pojazd duzo pali, bo jak duzo pali, to zajebiście zapi....ala. Ale w przypadku afryki dosc istotny staje sie zasieg na baku i mozliwosci jego zwiekszania.
Dokladnie. Niby to i nie robi dużo roznicy w ciągu roku ale... Jak mialem LC950 i lubił żłopnąć 10L to czasami trzeba bylo uwazac gdzie sie jedzie i gdzie sa stacje.

CRF moim zdaniem jest świetnie wycyrklowana miedzy pojemnością zbiornika i spalaniem. Paliwa wystarczy na taki dobry dzień (mojego) jeżdzenia. Wiadomo, że jak bedzie dzienny przelot niemiecką autostrada 180km/h to raczej 4x tankowanie co 250km.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.