Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.08.2016, 23:25   #11
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 859
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 14 godz 25 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał gerard36856 Zobacz post
Szynszylu,
czyli zeby sprawdzic czy na fazach nie ma przebic, musze:
1. skaleczyc izolację na przewodach tych 3 ktore sa do wtyczki regulatora i podlaczyc do nich taka slabiutka zaroweczke. jak zaswieci - to swiadczy o przebiciu?
dobrze Cie zrozumialem?
Rozpinasz kabelki w kostce ( trzy żółte )
i podłanczasz trzy żarówki połączone w gwiazdę łatwe ?
obserwujesz wszelkie odchylenia pomiędzy świeceniem żarówek
elektrycy od przewijania silników mają taki przyżąd " omomierz na korbę "
sory Szynszyl że Ci się wcinam w temat
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.