![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Co do hamowni to nie przegrzanie miało decydujący wpływ a konstrukcja opony która to zakładała jedynie 160km/h jako max, a została rozpędzona do 240. Opona jako taka się nie rozerwała ale za to całkowicie oderwało bieżnik. Zerknij sobie na konstrukcje wewnętrzną opon, jaki oplot mają te wolne a jak robią w tych szybkich. Jakie opony masz na myśli pisząc o urywaniu kostek bieżnika? I jak chcesz to zrobić? Czy może drastycznie przekroczyć prędkość dopuszczalną dla danej opony? Wybacz, ale jesli tego nie zrobisz lub nie zastosujesz innego poważnego przeciążenia opony to jakoś nie widzę możliwości.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.02.2013 o 07:19 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler unicross | ramires | Hamulce, kola, opony | 11 | 12.02.2019 21:36 |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 20:10 |