Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.06.2016, 13:55   #8
523adrian
 
523adrian's Avatar


Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jędrzejów Świętokrzyskie
Posty: 15
Motocykl: RD07
Przebieg: 46000
523adrian jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 58 min 28 s
Domyślnie

Już się uporałem i wszystko się objechało zgodnie z planem. Jeśli chodzi o przyczynę, to bezpiecznik poszedł, a przyczyną była Chińska pompa paliwa, która się dosłownie stopiła z Aliexpress za 80 pln, u Nas na alledrogo widzę, że sprzedają te pompy poniżej 250 pln.. jeśli chodzi o jakość to wytrzymała 1500km, kupiłem ją na zapas i zamontowałem w Polsce z ciekawości, po awarii orginalną ze znaczkiem Mitsubishi użytkuję odkąd posiadam motocykl. Także ku przestrodze
523adrian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 22:23
Gaznik, modul, swiece? Gdzie tkwi przyczyna? e200g_ Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 09.10.2008 08:50
Nie pali: cyka przekaźnik, kręci rozrusznik Misza Układ elektryczny i zapłonowy 14 24.06.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.