![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Z 60Km nie da się osiągnąć większej prędkości
Albo Afryka będzie się szybciej rozpędzać (większa zębatka tylna, np 46z 47z) i silnik przy np 120kmh będzie miał na ostatnim biegu wyższe obroty, albo afryką bedzie się wolniej rozpędzać (mniejsza zębatka tylna np 44z, 43z) ale przy 120kmh bedzie mieć niższe obroty. Nic więcej nie da się osiągnąć. Testowałem wszystkie rozwiązania w własnej ciekawości i wróciłem na końcu do fabrycznego przełożenia pod kątem jazdy szosowej na ![]() Zerknij do mojego sklepu http://www.sklep.tszoda.pl/472-africa-twin-750 Im więcej napęd kosztuje, tym na dłużej starcza ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wybór zestawu napędowego. | janeksok | Rama, zawieszenia, napęd | 17 | 10.03.2021 06:08 |
montaż nowego zestawu napędowego | dabal | Rama, zawieszenia, napęd | 44 | 10.09.2009 19:30 |