Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2016, 07:31   #9
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,929
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 19 godz 42 min 28 s
Domyślnie

Podobno statystycznie w spalaniu oleju uszczelniacze mają ok 30% udziału a reszta to pierścienie olejowe.
Czyli jeśli np. na 1000km ubywa 0.6 to po uszczelniaczach powinno spaść do 04.
Ale jeśli zużyte są tylko same uszczelniacze a reszta na pewno sprawna to procentowo powinno spalanie oleju spaść znaczniej.

Czy ktoś odnotował w liczbach różnice w spalaniu oleju po zmianie samych uszczelniaczy oraz np. po zmianie samych pierścieni jeśli taka sytuacja zaistniała lub łącznie i pierścienie i uszczelniacze. Do tego przy jakim przebiegu silnika miało to miejsce.
Chodzi o liczby a nie teoretyzowanie.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana uszczelniaczy dl 650 Kawka Inne - dyskusja ogólna 18 04.12.2015 18:59
wymiana uszczelnień pompy hamulcowej RD04 Vooytas Hamulce, kola, opony 3 05.06.2011 10:19
Remont silnika - wymiana oringów Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 10.05.2011 20:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.