Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.02.2016, 15:48   #6
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,917
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 23 godz 13 min 24 s
Domyślnie

ojtaojtam, znam przypadki ze w motocyklu byly tylko klocki hamulcowe do wymiany. A przy odbiorze okazalo sie ze ze pol motoru zostalo naprawione,oczywiscie z rachunkiem 4cyfrowym.

Ciekawi mnie co to znaczy "lekko uklepane zawory" i koniecznosc odwiedzin szlifierza. Moze to podobne do "zawieszajacy sie zawor w glowicy" lub "przycieranie sie tloka" czy "luzne pierscienie"
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez wyjmowania silnika rd04 Fihu Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 15.03.2016 12:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.