Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.12.2015, 16:35   #7
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,951
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 5 dni 15 godz 5 min 18 s
Domyślnie

Wiadomo, że krućce lpg lepsze. Ale czasem trza mieć na wczoraj, a w okolicy przeważnie same m6, to kombinuje
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zaślepka otworu rewizyjnego w pokrywie poszukiwana JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 18.01.2019 20:50
Woda w airboxie gaźnikach cylindrach, wydechu Nalewa Uklad paliwowy i wydechowy 26 24.05.2016 23:27
Przewód podciśnienia do scottoiler'a Lepi Wszystko dla Afryki 4 20.04.2009 11:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.