Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.08.2015, 18:38   #4
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,907
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 14 godz 52 min 19 s
Domyślnie

innym czujnikiem zmierzyc i jak dalej za wysokie to zawor przelewowy sie zacina
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przelewa paliwo - zbyt wydajna pompa? KTM LC4 ADV rob Uklad paliwowy i wydechowy 1 08.10.2012 18:14
Zbyt Duże Zużycie Oleju WiesiekM Silnik, sprzęgło, skrzynia 51 26.07.2012 14:12
Zbyt bogata mieszanka na przednim garze Misza Uklad paliwowy i wydechowy 6 25.08.2009 10:57
cisnienie oleju Gawrys Regularne czynności serwisowe 8 18.07.2008 15:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.