| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ech, jak dzieci... 
		
		
		
		
		
		
		
	Cała ta dyskusja dowodzi tylko tego, że siła marketingu jest ogromna. Nikt jeszcze na nowej Afri nie siedział tymczasem wśród obecnych tutaj: -94% twierdzi, że nowa Afri jest najlepsza na szosie, w terenie i w garażu, -85% jest przekonane, że to nie będzie się psuć, -45% deklaruje już teraz chęć sprzedaży swoich motocykli, nerki, psa i cnoty córki, celem zebrania środków na nową Afri, -89% da sobie obciąć przedramię, że nowa Afri nie będzie miała chorób wieku dziecięcego, -99% twierdzi że BMW to ma marketing i fałszywe promowanie wyższych wartości, tymczasem Honda na trzeźwo i chłodno przekazuje realne parametry nowego produktu, -59% bez mrugnięcia okiem porzuci swoją miłość do KTM-a na rzecz nowej Afri, bo łatwiej idzie na koło, nie wibruje i się nie rozkręca, -70% deklaruje, że w momencie kupna kupią Afri w manualu, a tymczasem w skrytości marzą o DCT i złotych felgach z Next-ami  ,-93% ma dogłębną i bezsprzeczną wiedzę na temat życiorysów i sukcesów zawodowych aktorów występujących w filmikach propagandowych Hondy, -11% ściszonym głosem przyzna, że ci aktorzy mają większe wacki niż oni  ....-23% gdzieś czytało że Adam i Ewa mieli skośne oczy i rybie głowy  .Krótko mówiąc, pażyjom - uwidim! Póki co mamy tylko parę zdjęć, błoto w sprayu i doskonałą pracę kamery. Nowy GS LC też na filmach i folderach wygląda pięknie, a przez pierwszy rok realnego testowania na klientach wylazło mu trochę poważnych wad zupełnie nowej konstrukcji.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |