![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Rumia
Posty: 41
Motocykl: RD07a
Przebieg: > 70000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 24 min 7 s
|
![]()
Zawsze w każdej Hondzie (i wcześniej w Suzuki) sprawdzałem poziom oleju na wyprostowanym motocyklu, sojącym na własnych kołach, bez obciążenia i na "zimnym" silniku przed jego odpaleniem. Zasada jest prosta - olej po skończonej jeździe i odstawieniu motocykla jest rozgrzany i spłynie swobodnie do miski. Nie ma konieczności oczekiwania na spynięcie oleju z układu, bo sprawdzamy poziom oleju przed jazdą. Oczywiście "bagnet" wykręcam, wycieram czystą szmatką i wkładam NIE wkręcając
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez pajak65 : 11.07.2015 o 01:42 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poziom oleju - banał | tomozdyn | Regularne czynności serwisowe | 39 | 05.10.2012 22:00 |
Highlands Scotland – Lewa jego, lewa jego, lewa jego mac! [2010] | bajrasz | Trochę dalej | 85 | 12.06.2012 01:17 |
Poziom oleju | JackHarrer | Regularne czynności serwisowe | 21 | 17.09.2010 11:55 |