Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.06.2015, 13:31   #21
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,933
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 38 min 21 s
Domyślnie

Dodam że na tym wypadzie i zero siódemki też potrafiły w ok 5/100 jak i wiadro które z nami jechało nie przekraczało tej wartości.
Tylko na jednym tankowaniu/odcinku wyszło wszystkim do 0,5ltr więcej z racji dynamiki przejazdu.
Myślę że styl jazdy ma też znaczenie, można szybko czy dynamicznie ale przy tym względnie oszczędnie .
Jedna z 07 zawsze dużo paląca, może z powodu dynojetów nie wiem, chlała pod 7/100.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 2 02.06.2008 17:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.