Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.03.2015, 20:00   #15
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,426
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 51 min 21 s
Domyślnie

Loctite to zły pomysł. Potem jak będziesz chciał to odkręcić w celu regulacji to dopiero będziesz klął. Przecinak to też słaby pomysł. Lepiej użyj pręta z materiału typu aluminium, mosiądz. Pręt pokancerujesz a nakrętka przetrwa to bezboleśnie i będzie odpowiednio dokręcona. Jak narzekasz na trudny dostęp do regulacji, masz amor na wierzchu to dokup sobie regulację hydrauliczną np z Hondy NTV i zamontuj. Problem z głowy, lans i wygoda. Ja za cały amor od NTV dałem trzy lata temu 50zł. Amor szrot, ale regulacja hydrauliczna jedynie brudna była. Tokarz za patent mocujący zainkasował 80zł. Wg mnie warto. Opis takiej przeróbki znajdziesz na forum.
zdrófka
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? slafo Układ elektryczny i zapłonowy 13 28.05.2013 20:40
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ Kuba Rama, zawieszenia, napęd 4 30.05.2008 17:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.