![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,426
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 51 min 21 s
|
![]()
Loctite to zły pomysł. Potem jak będziesz chciał to odkręcić w celu regulacji to dopiero będziesz klął. Przecinak to też słaby pomysł. Lepiej użyj pręta z materiału typu aluminium, mosiądz. Pręt pokancerujesz a nakrętka przetrwa to bezboleśnie i będzie odpowiednio dokręcona. Jak narzekasz na trudny dostęp do regulacji, masz amor na wierzchu to dokup sobie regulację hydrauliczną np z Hondy NTV i zamontuj. Problem z głowy, lans i wygoda. Ja za cały amor od NTV dałem trzy lata temu 50zł. Amor szrot, ale regulacja hydrauliczna jedynie brudna była. Tokarz za patent mocujący zainkasował 80zł. Wg mnie warto. Opis takiej przeróbki znajdziesz na forum.
zdrófka
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? | slafo | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 28.05.2013 20:40 |
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ | Kuba | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 30.05.2008 17:36 |