Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.03.2015, 09:52   #13
szarik
 
szarik's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: ? nie Wieś kole Bełchatowa
Posty: 564
Motocykl: RD07a
Przebieg: 50500
szarik jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 1 godz 47 min 58 s
Domyślnie

Czołem Pany , podłączę się pod temat bo mam w mojej królowej KN-a (z takim kupiłem). Moto ma mały przebieg (ja przynajmniej tak wierzę ) , filtr czyszczę co wiosnę (choć on zawsze czysty) , oleju mi nie ubywa tyle że ja pokonuje dystanse hmm.... 2013 - 600 km , 2014 - 900 km (prawie tylko po czarnym) ale mimo to jak patrzę na tą siateczkę filtra która po umyciu i ponownym zapsikaniu spray-em wygląda dość ... przelotowo to sobie myślę że zmienię go na papierowy w tym roku.
Pytanie, czy po zmianie na papier powinienem przeregulować gaziory czy jeśli będzie jeżdzić ok to dać sobie spokój.
szarik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Papierowy filtr powietrza kontra gąbkowy Dzieju Regularne czynności serwisowe 27 05.04.2014 11:55
Filtr powietrza Babel Uklad paliwowy i wydechowy 66 16.10.2010 18:28
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.