![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 18 min 3 s
|
![]()
bicio
mogłbys proszę rozwinąć skrót SAG? ''lekko ściśnięta'' była. możliwe, że za lekko. tego niestety nie potrafię ocenić. z 10-15mm od górnej granicy gwintu był pierścień 'koronowy'. nie był odkręcony do końca. troche dziwnie, że regulacja pozwala na tak mocne poluzowanie - zeby kurcze wypadło aż. gdyby była podkładka a nie 2 półpodkladki, to całość nie moglaby wypaść. to jest jakas koncepcja. jakie jest ''słowo klucz'' dla tego elementu? chciałbym wymienić te 2 półpodkładki, na 1 podkładkę. nawet gdyby byla za luzno - nie wypadłaby, i amortyzator by tak nie wpadł.. uważacie ze to zasadne? magicl, no właśnie, nie wiem czy się rozsypała. z Twojego zdjęcia - wygląda że to jednolity pierścień. z rysunku który załączyłem, to ewidentnie 2 podkładki. moze to sie zmieniało w trakcie produkcji ![]() Ostatnio edytowane przez gerard36856 : 09.03.2015 o 18:47 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? | slafo | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 28.05.2013 20:40 |
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ | Kuba | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 30.05.2008 17:36 |