| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Faktycznie mnie tam nie było Kolego KTM . Skoro jak domniemam tam byłeś to proszę o rowinięcie / uzasadnienie mądrości płynącej z porady co do odpalania zalanego silnika na zamkniętym gazie. 
		
		
		
		
		
		
			Skoro tam byłeś to wytłumacz mi jak to możliwe, że kierowca nie czuł, że motocykl zaczął pracować jak by na ssaniu? Słychać jak redukował biegi a sinik nie wkręcał się na obroty. Dalej uważam, że zakatował bezmyślnie sprząta. Może to ten ferwor walki o przeżycie ![]() Już śpieszę zaspokoić twą ciekawość - motocykl miał być po pełnym przeglądzie. Piaskownica w airbox-ie nie najlepiej świadczy o rzetelności przeglądacza. A jak mniemam z Twego nicka to znasz doskonale problem małego beretu ![]() Tak Puszku doskonale słychać, że silnik nie ma kompresji, kręci się jak szmata. Po "długich przemyśleniach" stwierdzam że wbrew przyjętym regułom kat jechał za afrykami, a te podstępem go załatwiły. Gdyby jechał normalnie to afryki by kurzyły ale daaaleko za nim  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |