Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.10.2014, 19:59   #11
Navaja

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 968
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
Navaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 3 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maurosso Zobacz post
Straszliwe opasła...wygląda na 240kg.

Dunno, chyba moim ideałem byłoby:
ok. 800ccm, 80km.
Wtedy dałoby się spełnić założenia <200kg, plus wytrzymałość i niezawodność konstrukcji.

1000cmm i 100 koni, na które wszyscy zdają się być tak strasznie napaleni kojarzy mi się z:
a.) Niemożliwością wykorzystania tego zapasu mocy w terenie innym niż autobahn.
b.) Przy wadze <200kg, jakąś żenującą wytrzymałością ramy i zawieszenia.
Bedzie 1000 cm3 i 100 koni, bo Honda chce się wpasować z ofertą pomiędzy klasę dużych turystycznych enduro (KTM 1190, BMW 1200 LC, Tenera 1200) a klasę osiemsetek ( BMW F 800 GS i Triumph XC 800). I ci, ktorzy rozważają zakup 800-tki za te same pieniądze dostaną u Hondy więcej. Do tego nowa Afryka ma iść więcej w kierunku terenu - coś jak kiedyś KTM 990. Przynajmiej takie były przypuszczenia redaktorów gazety Motorrad - chyba z kwietnia tego roku. Oby się sprawdziły. :-)
Navaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.