Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.08.2014, 21:40   #12
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,088
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 13 godz 2 min 47 s
Domyślnie

Twoj motòr, patent i życie.
Osobiście gdybym mial wybierać, to wybrał bym panent ala Trabant.
Miarke-linijke do zbiornika. I mowie calkiem powaznie.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wskaźnik paliwa / rezerwy jorge Uklad paliwowy i wydechowy 69 27.04.2020 10:07
Ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rd03 Fihu Uklad paliwowy i wydechowy 7 08.02.2012 12:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.