![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]()
Wilbers wg mnie dziala tak samo jak Ohlins. Jeden z naszych na wyspie ma WIlbersa a ja mam Ohlinsa i nie widze roznicy. Obydwa uzywane od nowosci. Moze ktos by zauwarzyl jak by jezdzil duuuuzo w terenie a do tego byl bardzo dobrym drajwerem. Nie zapomnij ze obydwa wymagaja serwsu czesciej niz oryginal i wszelakiej masci WP. W Polsce jest kilka serwisow. U Brytoli tez sa, a czesci np. do Ohlinsa raczej wszystkie dostepne . O czesciach do Wilbersa sie nie wypowiem. Ale serwisy na wyspach i w Polkostanie sa dostepne. Masz jeszcze klika innych firm co robia amory na tyl do afryki . Poszukaj a znajdziesz nawet powietrznego. Gdzies o tym juz pisalem i dalem liste. Poszukaj w starych postach a znajdziesz nawet moj opis jak powinno sie amora ustawiac.
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
![]() |
![]() |