![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 46 min 37 s
|
![]()
Naładować do pełna i rozładować do dolnego napięcia granicznego 10,8 V.
Rozładowując mierzyć średni prąd w funkcji czasu (trzeba mieć miernik z logowaniem pomiaru w czasie lub funkcjami Min-Max) Można też zmierzyć ilość prądu jaką przyjmie akumulator w czasie ładowania mierząc średni prąd ładowania w czasie.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
akumulator w zimie | monkees | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 16.11.2012 08:18 |
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 21:47 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |