![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]()
Równo nierówno ale na pierwszym dołku napięty jak baranie jaja? Nawet gdyby był w ogóle nierozciągnięty to na pierwszym dołku chyba by nie wystartował. Zbyt wielu opcji nie ma jeśli nie rozkuwałeś łańcucha
![]() Niby co mogło się zmienić po wyjęciu koła? Zdejmowałeś wahacz? Jedyna sensowna możliwość to złe ułożenie łańcucha na przedniej zębatce. Jak był luźny(w sensie wisiał jak koła niet w motongu) mógł w jakiś dziwny sposób zejść z zębów, chociaż nie wiem na ile to możliwe. zdejmij pokrywę( niewiele to roboty) i zobacz. nic innego na obecną chwilę mi do bani nie przychodzi. ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
Lancuch padl po 62.000km ! (dj1 test) | dj.1 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 17.06.2008 12:47 |
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki | wuja | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 03.06.2008 22:30 |