Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.03.2014, 13:55   #4
sambor1965
 
sambor1965's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
sambor1965 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 47 min 29 s
Domyślnie

Powyżej 2500 metrów jest to zauważalne. Powyżej 4000 metrów zaczyna przeszkadzać. Powyżej 5200 nie bardzo się da jechać. To tak w skrócie. Wszystko zależy jeszcze od podłoża, nachylenia, wagi etc.
Można minimalizować ten efekt obniżając iglicę (akcesoryjna z dynojetów), no i w skrajnym wypadku wyciągając filtr powietrza.
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację.
sambor1965 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wysokość tylnego zawieszenia mdxmd Rama, zawieszenia, napęd 0 21.09.2013 19:27
Nie wchodzi w obroty Szycha8 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 21.10.2012 19:58
Pytanie o wage i wysokość TT600E Michal Inne - dyskusja ogólna 8 01.02.2012 10:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.