![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakow
Posty: 66
Motocykl: RD07a
![]() Online: 9 godz 56 min 50 s
|
![]()
Ja mam takie cos u siebie, bede w tym tygodniu zakladal DJ to zrobie fote przy okazji. Musisz dorobic / dokupic krocce do ktorych podlaczysz wezyki podcisnienia do pompy/scotta - orgyginalnie masz tam wkrecone sruby, M5 bodajze. Jesli masz manuala to poszukaj sobie rozdzialu o synchro i w te miejsca gdzie podlaczasz wakuometry do regulacji podlaczasz pompe / scotta.
Nie wiem jak planujesz to zrobic ale moim zdaniem lepiej podlaczyc pompe pod jeden cylinder, scotta pod drugi. Tym samym uniezaleznic dzialanie pompy od scotta (jakby nie daj Boze cos mu sie stalo tak ze stracilby szczelnosc w "sekcji podcisnieniowej" to pompa dziala bez zaklocen) Pozdr
__________________
RD07A |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 116 | 10.01.2017 09:29 |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |