![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Guma w silentbloku pracuje na skręcanie. Zauważ - zewnętrzna tuleja jest wciśnięta w ucho w amorku, a tuleję wewnętrzną ściska się śrubą na fest. Taka jest idea silentbloku - jego guma pracuje na skręcanie. Jak się go skręci na nieobciążonym tylnym zawieszeniu, a potem motura postawi na koła to już wstępnie jest skręcony, bo amortyzator się trochę poruszy. Dlatego najpierw się stawia na koła, a potem dokręca na fest.
Coś jak wymiana silentbloków w zawieszeniu samochodu.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 08:44 |