|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Sorki, że tak drążę temat ale LC8 ma podobną pompę a więc równie awaryjną i warto wiedzieć jak najwięcej.
We wszystkich znanych mi rozwiązaniach z pompą, jest ona włączana na chwilę po włączeniu zapłonu np na 1 - 2 sekundy (u mnie to wyraźnie słychać, zwłaszcza jak moto długo stało albo leżało ). Później jest włączana przy próbie rozruchu czyli kręceniu rozrusznikiem no i cały czas w trakcie pracy sinika.Z całym szacunkiem ale wydaje mi się, że włącza się najpóźniej przy kręceniu rozrusznikiem. Przecież trudno uruchomić silnik przed podaniem paliwa... |
|
|
|