Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.06.2013, 15:37   #8
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Evvil Twin Zobacz post
I pytanie końcowe - ile sensownie odbiorników można podłączyć żeby nie zamienić regulatora w toster? Myślałem o dwóch gniazdkach - navi i ładowanie telefonu, woltomierz i ewentualnie jakieś halogeny na boki dodać (dwa proste). Nie za dużo?
Na sto procent nie za duzo, dodatkowe odbiorniki nie zabija regulatora a go odciaza. Afri duzoc wiecej pradu produkuje niz potrzeba i wlasnie przez brak odbiornikow reglery sie smarza bo musza wszystko na mase pchac.
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko 12V 'USB only' everybike Wszystko dla Afryki 14 13.09.2013 14:12
Śniedziejace gniazdko w motocyklu krystek Układ elektryczny i zapłonowy 17 09.09.2010 11:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.