![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Magnus napisał
"Panowie, ale ta kontrolka nie jest od poziomu tylko od cisnienia," ...- i z tym się całkowicie zgadzam. Taka kontrolka potrafi wprowadzic w błąd. Wszak to motocykl i potrafi być w innej pozycji niż pion. Jadąc np. w głębokim łuku , przy niskim stanie oleju poziom może zejsć poniżej punktu ssania ( teoretycznie) -nie obserwujemy przecież kontrolki tylko obserwujemy drogę. Tak samo jest przy gwałownym hamowaniu. Olej siłą bezwładności przemieszcza się i tyż może zejść poniżej poziomu krytycznego. Zdarzały mi się takie sytuacje w samochodzie . Afryczka niestety nie ma zasobnika oleju jak na prawdziwe enduro przystało..
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 19.11.2008 o 08:51 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stuki w serduchu | Xargo1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 12.02.2009 11:28 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 07:10 |