![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
nie wiem co w tym zlego, ja tak jezdze afryka .
zauwazylem, ze 150 daje mi lepsza przyczepnosc na zakretach. ...no mowie o zakretach, ze i buta przytre na czarnym. Kwestia odpowiedniego cisnienia (2.8) i nie widze problemow z trakcja.Dodatkowo szersza guma zyje dluzej. Nastepny plus to 150/70/17 jest opona nizsza niz zalecane i obwod kola ulagajac zmniejszeniu daje lepsza odpowiedz na manetke w nizszych zakresach. Dlugodystansowo taka gume latwiej utrzymac w rownomiernym zuzyciu,bo wolniej robi sie kwadratowa na biezniku. Ja wole taka gume. pozdrawiam |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler unicross | ramires | Hamulce, kola, opony | 11 | 12.02.2019 21:36 |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 20:10 |
Metzeler 90/90 - 21 M/C 54H czy 54S. Ilu z was ma S | qkasurf | Hamulce, kola, opony | 12 | 18.03.2009 09:15 |