Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.04.2008, 16:45   #6
Reinchardt
RENIA
 
Reinchardt's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubartów
Posty: 406
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Reinchardt jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 22 godz 31 min 57 s
Domyślnie

hmm a do diody nie są potrzebne stabilizatory napięcia? Rozmawialem kiedys o czyms takim zasilanym z aku ze specem i koles powiedzial ze koszt budowy czegos takiego bedzie dosc wysoki i ze zeby lampa diodowa dawala wiecej swiatla niz zarówa to musza byc specjalne diody
__________________
Rain chaser
Reinchardt jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lampa tyl- zamiennik? TOFAKT Układ elektryczny i zapłonowy 4 25.04.2013 22:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.