![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,431
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 13 godz 37 min 54 s
|
![]()
Pytanko do szacownych Trzodowników doświadczonych w Mitasach - z wielu przyczyn nie udało mi się polatać za dużo w sezonie, mieszkam w lesie stąd pomysł na nadrobienie strat zimą, po długich namysłach i chwilowym przypływie weny twórczej zamówiłem sobie komplet tzw. "afrykański" na zimę. Na tyle 9 w wersji dakar, ciśnienie 1,5 atm, przód tkc z 1,8 atm. Po moich łąkach i wydmach jest ok. Ale jak lecę nad Wisłę ancfaltem to się robi słabo - moto w zakręty się wali....
Czy przyczyna tego leży w konstrukcji opony "dakar" / a może ciśnienie za niskie ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |