![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
Trudne pytanie dlatego, że nagrzany silnik w trasie pokaże co innego niż nagrzany w korku, na szutrówce przy 40km/h czy podczas walki w piachu. MI w RD04 podczas jazdy na trasie wskazówka jest na godzinie 10 przy temperaturach w okolicach 30st C. Jeżeli Tobie nie przegrzewa sprzętu (co można sprawdzić termometrem na chłodnicach), wentylator działa, a sprzęt szybko łapie tempreature to nie masz się czym przejmować
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czujnik i wskaźnik temperatury | 7Greg | Układ elektryczny i zapłonowy | 59 | 04.10.2018 09:38 |
Rozpoczęcie Lata On Road komunikat i wskazówki | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 7 | 25.06.2013 12:47 |
Jazda z kuframi! Wskazówki, tipps&tricks | Africa | Przygotowania do wyjazdów | 44 | 17.03.2011 12:08 |
wyjęcie wskazówki prędkościomierza | RAFWRO | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 01.03.2010 20:11 |