Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.08.2012, 15:58   #2
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
Domyślnie

Trudne pytanie dlatego, że nagrzany silnik w trasie pokaże co innego niż nagrzany w korku, na szutrówce przy 40km/h czy podczas walki w piachu. MI w RD04 podczas jazdy na trasie wskazówka jest na godzinie 10 przy temperaturach w okolicach 30st C. Jeżeli Tobie nie przegrzewa sprzętu (co można sprawdzić termometrem na chłodnicach), wentylator działa, a sprzęt szybko łapie tempreature to nie masz się czym przejmować
Jaro-Ino jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czujnik i wskaźnik temperatury 7Greg Układ elektryczny i zapłonowy 59 04.10.2018 09:38
Rozpoczęcie Lata On Road komunikat i wskazówki felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 7 25.06.2013 12:47
Jazda z kuframi! Wskazówki, tipps&tricks Africa Przygotowania do wyjazdów 44 17.03.2011 12:08
wyjęcie wskazówki prędkościomierza RAFWRO Układ elektryczny i zapłonowy 7 01.03.2010 20:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.