![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
660 zajebioza, 750 nie mam za wielkiego doświadczenia
zalety 660 nad afryką: -nieco mniejsza masa -bezawaryjna pompa od razu -łatwiejszy serwis i tańszy (1 gar) - chociaż 2 gaźniki są to może i ich regulacja sprawić jakiś problem -kilka fajniejszych rozwiązań wady w porównaniu z afrą: -zdecydowanie mniejsze pierdyknięcie -wolniejsza -zawieszenie nie te -bardziej wątła konstrukcja (gibie się, nie sprawdzałem wytrzymałości ale podejrzewam że również mniej zniesie od afry) -motocykle są generalnie jednoosobowe i chociaż niektórzy używają je jako dwuosobowe to 660 mniej się do etgo nadaje niż afra -kilka głupszych rozwiązań za 2000zł kupiłem z niemiec, niemiała jedynie ze 3 sztuk plastików i spalony regler. Zrobione i śmiga teraz bardzo dobrze Jakbym miał gdzieś jechać daleko i sam to pojechałbym 660, wszędzie indziej tylko afra
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Misza : 29.07.2012 o 20:16 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |