![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Krakow
Posty: 207
Motocykl: RD07a
Przebieg: 62000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 22 s
|
![]()
Bezpiecznik powinien być zainstalowany dla każdego odbiornika, a jego prąd obliczysz z trójkąta mocy. I=P/U
gdzie: I - prąd nominalny P - moc odbiornika U - napięcie zasilania A więc np. jeśli max pobór mocy wynosi 120W przy 12V to prąd nominalny jest 10A. Bezpiecznik daj o jeden stopień większy czyli 15A i będzie OK. A to lekturka do poczytania. http://www.krzysztofg.elb.vectranet....prawo_ohma.htm |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki i bezpieczniki | jackhammer | Przygotowania do wyjazdów | 10 | 11.05.2015 06:57 |