![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
Zasadniczo wydaje się, że nie powinno to zaszkodzić ... ale ...
generalnie istotne jest aby powierzchnia rowków w zacisku nie była zasyfiona - i do tego żeby połączenia wewnątrz zacisku - nienajgrubsze przecież były drożne i równe i żeby żaden syf tam się nie porobił - a na to pytanie może odpowiedzieć fachowiec od anodowania ![]() w zacisku najistotniejsze jest mocowanie gumowych uszczelnień vs tłoczek no i drożność całości
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Adaptery zacisków | Rychu72 | Hamulce, kola, opony | 36 | 06.02.2012 10:54 |
Uszczelniacz zacisków | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.10.2009 07:58 |
Gumki zacisków RD07a | Kudłaty Rysiek | Wszystko dla Afryki | 10 | 19.02.2009 14:43 |