![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja mam z e10, właśnie wyłysiała.
Trakcyjnie porównywalna do TKC80 (mowa o tyle). Trochę gorzej na asfalcie jak jest zimno, zdecydowanie prędzej się blokuje no i boczny uślizg potrafi zaskoczyć. Piasek, błoto, asfalt - mniej więcej podobne wady i zalety. Natomiast jest dramatycznie od TKC mniej trwała, moja wyłysiała całkowicie na dystansie 7-8 kkm, podczas gdy TKC po 20 kkm jeszcze trochę mięsa pośrodku miał. Przy różnicy cen niby wychodzi na to samo (450 vs. 270), ale z drugiej strony to jest dylemat pt. zabierać drugą gumę na dłuższy wyjazd, czy nie. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |