Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.11.2011, 21:56   #17
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

Hmm powoli zabieram się za remoncik / konserwację ramy a co za tym idzie różne duperelki wyjdą w praniu. Stopkę centralną i boczną planuje dać w ocynk bo chyba najdłużej wytrzyma, chociaż w razie domalowania trudno bedzie go usunąć...mniejsza z tym. Wydaje mi się że najlepiej na poszerzenie bocznej stopki nada się podkładka tak jak pisał Reinchardt, i podbić ją z jednej strony tak jak sugeruje Misza. Wiem ze można i byle puszkę zdusić i podłożyć, ale nie raz bandziora podnosilem z gleby jak już mi ją zakosili a jeśli przyspawać na stałe to najlepiej przed remontem i malowaniem co nie? A do tego dobrze mieć motor na kołach a nie w kartonach. Zależy gdzie się jeździ, nie wiem jakie wy południowcy macie tam szutry ale u nas bliżej morza same żwiry i mułki...trudno tam dekielek od słoika podłożyć.
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Polska - Londyn: łapię stopa wilczyca Umawianie i propozycje wyjazdów 10 11.06.2013 18:47
Całą stopą na ziemi - Motocykle dla niskich Ashanti Lejdis 17 26.02.2012 11:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.