![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Wiadomo, że silnik z dwoma (lub więcej) cylindrami będzie chodził kulturalniej, osiągnie większe moce jednostkowe (jednak raczej dopiero na obrotach) i będzie miał większy zakres obrotów użytecznych dłuższe przebiegi międzynaprawcze.
Feler jest taki, że musisz jednak te dodatkowe cylindry ze sobą wszędzie targać, regulować im zawory, dbać o ich gaźniki, etc.. Przy lataniu głównie w terenie nie widzę sensu przesiadki na twina (przynajmniej dla samego silnika). |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 20:25 |
Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 11:33 |