| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiadomo, że silnik z dwoma (lub więcej) cylindrami będzie chodził kulturalniej, osiągnie większe moce jednostkowe (jednak raczej dopiero na obrotach) i będzie miał większy zakres obrotów użytecznych  dłuższe przebiegi międzynaprawcze.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Feler jest taki, że musisz jednak te dodatkowe cylindry ze sobą wszędzie targać, regulować im zawory, dbać o ich gaźniki, etc.. Przy lataniu głównie w terenie nie widzę sensu przesiadki na twina (przynajmniej dla samego silnika).  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 | 
| Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |