|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
|
Cytat:
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=5025 cytujac: Mam porownianie 690EnduroR i XChallenge ... w sumie dosc podobne traktory ktore wjada wszedzie na 690 Enduro R jezdzilem chwilke ale jakies zdanie sobie wyrobilem (kolega ktory nim jezdzi zrobil ze mna na wspolnych wyjazdach ponad 20 tys km) XCh + dosc wygodna pozycja + sprawdzony silnik rotaxa, przeglady co 10.000km (KTM co 5k) + mniejszy apetyt na paliwo + powietrzne zawieszenie do ambitnej turystyki i umiarkowanej jazdy w gorach daje rade + po wywaleniu wydechu z katalizatorem obsluguje gorsze rodzaje paliwa - zbiornik 9l to realne przebiegi intensywnej jazdy w okolicach 200-220km - w tej chwili sa conajmniej 4 opcje dodania od 5 do 16l dodatkowej wachy - do ostrzejszej jazdy tylni powietrzny amor i przednie sprezyny to srednio sie nadaja - nalezalo by wymienic amor na Hyperpro albo Wilbersa - twarde siedzenie na co czesc ludzi narzeka, z czasem troche sie rozbija, bedac przyzywczajonym do siodel rowerowych podczas kilkudniowych maratonow jakos nie zauwazam - koszmarnie (wrecz absurdalnie) drogie plastiki - kto wpadl na pomysl polakierowania !! plastikow w motocyklu enduro to nie wiem 690 Enduro R + odczuwalnie lepsze zawieszenie na szalnstwa poligonowe w porownaniu do Xsa, + na sportowej mapie i standarowym wydechu zywo sie zbiera + tansze opcje na rajdowe mordy ze stelazami pod roadbook i tripmastera - wieksze zuzycie (12l zbiornik daje porownywalne z Xsem przebiegi) - bardziej motocrosowa pozycja - krotsza odleglosc miedzy kanapa a podnozkami - moze meczyc w dluzszych przelotach ale lepsza przy poligonowym brykaniu - latwiej na whoopsach wchodzi na tylne kolo - seryjne swiatla to porazka - jedna wielka porazka ... - brak tylniego subframe (w xsie jest aluminiowy) - stelaz na kufry mocowany do miejsc na podnozki pasazera (jakiego pasazera !! ) - wlew paliwa umiejscowiony tak ze jak sie worek przytroczy do bagaznika to trzeba go odpinac. pod korek warto podlozyc pianke bo sie kurz i piasek zbiera Wg mnie jesli szukasz dobrego czolgu ktorym mozna i pobrykac w terenie i pojechac gdzies solo dalej to oba beda dobrym wyborem. Ani to duzy adventure ani typowo mx maszyna - ot uniwersalne allroundery z wszystkimi tego wadami i zaletami. Kolega MG75 ktory negowal roznice w spalaniu przekonal sie naocznie na wypadzie w zeszlym roku na ukraine ze roznica byla. |
|
|
|
|