![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
Vooytas - mam ten sam dylemat i dochodzę do wniosku, że jak koszty są porównywalne to chyba lepiej zrobić remont niż kupować. Wymienie talie i wiem co jest grane, a przy zakupie silnika cholera wie co wyskoczy po np. 1000 km. Tyle że jak sie zdecyduje to leci wszysko - uszczelniacze, łańcuszki rozrządu, wałek zdawczy, pierścienie i inne duperele typu uszczelki.
Jedyny problem który mnie męczy to, kto mi to zrobi - PORZĄDNIE ? |
![]() |
![]() |